Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 13 Mar 2025 08:59:06 +0200

Tere!

Kuusalu Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/01089 
aadressile Harju maakond, Kuusalu vald, Viinistu küla, Lõo, Harju maakond, 
Kuusalu vald, Viinistu küla, Lõo, Harju maakond, Kuusalu vald, Viinistu 
küla, Lõo (Üksikelamu, Reoveemahuti, Piirdeaed ja väravad) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Elamu ja piirdeaia püstitamine riigitee tee 
kaitsevööndis.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27295744>  (menetlus nr: 
472963), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 24.03.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kuusalu Vallavalitsus) või menetleja (ENGELA RAJAMÄGI) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister